woensdag 28 augustus 2013

Vakantieplaatje

Woordeloze woensdag


2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,
    Via de blog van spaarcentje kom ik bij jou terecht. Ik lees dat je net gestopt bent met werken en een heuse thuisblijfmoeder bent geworden? Ik sta op het punt dezelfde stap te nemen, ik heb mijn baan inmiddels opgezegd, maar ben nog wel erg benieuwd naar meiden die hetzelfde gedaan hebben en wat hun ervaringen zijn. Zou je daar iets over kunnen delen? Ik ben vooral onzeker over het financiele plaatje, maar meer nog over het 'gewaardeerd voelen', 'meedoen', en 'tijd voor jezelf'. Ik kan geen mailadres van je vinden, anders had ik je even gemaild. Hopelijk wil je wat van je ervaringen delen!
    Groeten,
    A

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi A! Bedankt voor je berichtje! Ik deel graag mijn (nog korte) ervaringen. Via de mail praat inderdaad wat makkelijker dus als je het leuk vindt kan je me mailen op estheraanen at gmail.com.

      Verwijderen